Thursday, June 3, 2010

huh! DOWN.

terasa yg teramat sgt malas nak g scul dah takde hati kebelakangan ni. ni semua sbb KOMPETENSI yg kene kajarkan 10. huh! tggl lagi 2 untuk menjahit pakaian and 1 lg rancangan perniagaan. sempat ke untuk siap kan by dis july? huh? ckg lg nak push2. urghh! grr, dua mggu cuti scul ada extra clas one week. uhh! serupa tapya cuti kan? hmm, rasa seksa nya kat bengkel jahit dari pg smpi ptg. GOD! nak juling mata ni menghadap mesin jahit! takpe fara, ni pun untuk masa dpan fara. sabar lah, lg bpe bulan je kan? tp aku rasa down! hm, aku rasa kusut sgt and stress. i need space to rest. aku nak buat perkara mcm dulu before aku pindah scul dr scul puteri. hmm, taknak scul dah! bayangkan, dok dlm bengkel, dr pg smpi ptg, then tak belajar akademik? mne la scul tu tak maju? hmm, serupa mak aku bawak aku g clas menjahit. bodoh! tension lah sial. huh! pakaian rekaan tak siap. teacher lak tak buat clas. adoiiii. mesti kne maki nihh kan? hm, ntah la nak buat mcm mne. kena lah terima.